Nasze pojazdy

10369074_10205357100074702_5821731091366111947_o (1) 

Opel Adam R2

Opel Adam R2 to jedna z najnowszych rajdówek tej klasy. Samochód napędzany jest silnikiem EcoTec o pojemności 1,6-litra, który generuje 190 koni mechanicznych oraz 190 Nm momentu obrotowego. Skrzynia sekwencyjna, hamulec ręczny hydrauliczny. Zawieszenie regulowane firmy Reiger. Za bezpieczeństwo odpowiada rozbudowana klatka bezpieczeństwa, system gaśniczy czy fotele kubełkowe.

208

Peugeot 208 R2

Peugeot 208 R2 to samochód francuskiej marki, którym Aleks Zawada ściga się w grupie R, w klasyfikacji samochodów napędzanych na jedną oś oraz w nowopowstałym cyklu FIA ERC Junior Championship (FIA Rajdowych Mistrzostwach Europy Juniorów). Samochód posiada wolnossący silnik o pojemności 1,6l, który generuje moc 188km przy 7800rph. Za przeniesienie napędu odpowiada pięciobiegowa, sekwencyjna skrzynia biegów. Samochód posiada oczywiście szperę, a zawieszenie oparto na regulowanych amortyzatorach Öhlins. Za bezpieczeństwo odpowiada rozbudowana klatka bezpieczeństwa, system gaśniczy czy fotele kubełkowe.

clio

Renault Clio R3 Maxi Evo

– Silnik: 2.0
– Moc: 250 KM
– Przyspieszenie do 100km/h: około 4,5 sek
– Prędkość max: około 180 km/h krótkie przełożenie
– szpera
– Skrzynia sekwencyjna Sadev – 6 biegów
– zawieszenie Ohlins
– silnik i osprzęt Renault Sport
– środek full carbon
– fotele kubełkowe OMP oraz pasy 6 punktowe Sabelt
– hydrauliczny ręczny, korektor siły hamowania

civic

Honda Civic Type R w specyfikacji A7

– Silnik: 2.0 DOHC
– Moc: 224 KM
– Przyspieszenie do 100km/h: około 4,5 sek
– Prędkość max: około 180 km/h krótkie przełożenie
– szpera
– zawieszenie Proflex
– silnik i osprzęt Japan Spec,
– komputer Hondata K Pro
– środek full carbon
– fotele kubełkowe OMP oraz pasy 6 punktowe Sabelt
– solidny hydrauliczny ręczny, korektor siły hamowania
– klatka Rallytechnology
– płyta pod zbiornikiem paliwa wykonana z kevlaru

kia

Kia Picanto

– Silnik o pojemności 999 cm
– 4- cylindrowy
– 12- zaworowy maksymalna moc – ok. 67 KM
– maksymalny moment obr. – powyżej 100 Nm
– modyfikacja sterownika silnika: V-Tech
– klatka bezpieczeństwa, zgodna z załącznikiem „J” MKS FIA: Ireco Motorsport / Power B Sport Service
– 6-cio punktowe pasy bezpieczeństwa: Toora
– modyfikacja układu dolotowego powietrza: V-Tech
– modyfikacja układu wydechowego: V-Tech
– modyfikacja zawieszenia silnika: V-Tech
– felgi aluminiowe: Dotz Imola 6×14
– opony: Pirelli P6000, 175/60 R14
– klocki hamulcowe: Carbone Lorraine
– sprężyny zawieszenia, przód i tył: Eibach
– amortyzatory zawieszenia, przód i tył: Bilstein

kart

Kart

ROK 125
– Rama: Tony Kart RACER EVX
– Silnik: KSM Vortex Rok 125 dwusuw chłodzony cieczą
– Skrzynia:
– Skok tłoka: 54 mm
– Pojemność: 123.95 cm3
– Charakterystyka: 29 KM przy 11500 RPM
– Przyspieszenie od 0-100km/h: w zależności od przełożenia około 4 sek.
– Prędkość max: w zależności od przełożenia około 140 km/h
– Suche sprzęgło
– Silnik uruchamiany rozrusznikiem START – STOP w kierownicy

KZ2
– Rama: Tony Kart Racer EVXX
– Silnik: KSM Vortex RVXX 125 dwusuw chłodzony cieczą
– Skrzynia: Manualna 6 – biegowa
– Skok tłoka: 54,5 mm
– Pojemność: 125 m3
– Charakterystyka: 42 KM przy 13900 RPM
– Przyspieszenie od 0-100km/h: w zależności od przełożenia około 2,5 sek.
– Prędkość max: w zależności od przełożenia około 180 km/h
– Nikasilowy cylinder
– Silnik nie jest uruchamiany rozrusznikiem
– Suche sprzęgło

Tony Kart to włoski producent podwozi kartingowych wyczynowych i rekreacyjnych. Jako jedna z niewielu firm, które powstały na początku rozwoju kartingu w Europie w latach sześćdziesiątych przetrwała do dziś i jest uważana za elitę w czołówce światowej. Firma jest obecna na prawie wszystkich ważniejszych wyścigach kartingowych na świecie.

Vortex to firma zajmująca się produkcją silników kartingowych. Rok po wejściu na rynek kartingowy w 1995 r. zdobyła wiele tytułów mistrzowskich – świata i Europy. Dobra passa trwa do dzisiaj, natomiast firma uważana jest za wzór do naśladownictwa i synonim najwyższej jakości. Silniki MSZ Racing były obsługiwane przez KSM Motorsport firmę, której właścicielami są Peter Kaiser wraz z Michaelem Schumacherem i Tomasem Muchovem. Marka KSM znana jest na świecie ze współpracy z Sebastianem Vettelem i Carlosem Sainzem Juniorem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *